بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


احضاریه دادگاه برای مدیر رسانه ای تراکتورسازی ارسال شده است
چندی قبل بعد از آنکه مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی که گفته می شود از اقوام مدیر عامل تراکتورسازی نیز هست در مصاحبه ای تعدادی از مربیان استقلال را به برخی اقدامات در یک اردوی ورزشی و خارج از کشور متهم کرد ، آن مصاحبه خیلی زود با واکنش قلعه نویی و دستیارانش موجه شد و آنها در اولین اقدام دست به شکایت رسمی زدند.
قبل از بازی اخیر استقلال و تراکتورسازی طرفین سعی کردند تا این داستان را دنبال نکنند و تیم خود را در آرامش نگه دارند اما بعد از بازی، امیر قلعه نویی از شاه حسینی وکیل باشگاه استقلال در این پرونده خواست تا آخر این داستان را دنبال کند.
این درخواست قلعه نویی در حالی بوده که طی هفته های اخیر برخی از دوستان مشترک سعی کردند با پا در میانی مانع ادامه این ماجرا شوند که قلعه نویی به شدت با وساطت ها مخالفت کرد و ...
عبدالرحمن شاه حسینی مسوول امور حقوقی باشگاه استقلال در این خصوص گفت: یکی از وکلای پایه یک را انتخاب کرده ایم که 4 موکل به نامه های امیر قلعه نویی، ایمان عالمی، کریم بوستانی و ستار همدانی دارد و هر 4 نفر خواستار پیگیری پرونده تا پایان هستند.
وی افزود: طرح مسایل اخیر در رسانه ها پیگرد قانونی و مجازات دارد و حتی اگر کسی ادعایی داشته باشد که درست باشد حق ندارد آن را در رسانه ها مطرح کند. احضاریه دادگاه برای مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی فرستاده شده و باید در دادگاه حاضر شود و طبق قانون تا یک هفته بعد از رویت می بایست خودش را معرفی کند

امیر خادم:تراکتوری ها به هدف اصلیشان که همانا بهم ریختن نظم درونی تیم و از بین بردن تمرکز کادر فنی و بازیکنان استقلال پیش از بازی با تیم شهرشان بود،رسیدند!حالا هم ممکن است با یک عذر خواهی و یا عنوان کردن موضوع سو تفاهم  پیش آمده بخواهند سر و ته ماجرا را جمع و جور کنند!البته ممکن است طبق روال گذشته همه چیز را تکذیب کنند و تمام این گربه رقصانی هایشان را به رسانه ها ربط بدهند و همه چیز را بر گردن آنها بیاندازند!فقط از مدیران و کادر فنی باشگاه استقلال می خواهیم که اگر در این شکایت و شکایت بازی برنده شدند آنها را به هیچ وجه نبخشند!چون برای این حاشیه های که ساخته اند تاوان بدی دادیم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 8 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,شکایت,مدیر رسانه ای, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com